torsdag 27 januari 2011

Back in business...

Så är jag då tillbaka på jobbet efter två veckor.. Hoppades att det skulle bli en lugnt natt men det var ju att hoppas på för mycket.. Först hände ingenting, sen hände ingenting och sen hände allt på en gång.. Sprang hit och dit och fram och tillbaka som en skållad gnu..
Ganska skönt ändå att vara igång igen, även fast alla tankar inte riktigt vill hålla sig borta.. Men hade jag varit hemma så hade dom ju varit där ändå.. Vet mycket väl att det inte är någon vits med att grunna på saker som är som dom är och som jag inte kan påverka.. Tyvärr är det lättare sagt än gjort och jag önskar det vore annorlunda..

Äntligen ser det ut som om dotter får börja sin praktik.. På måndag om inget oplanerat inträffar, igen.. Glad för hennes skull.. Vi har nog slitit lite på varandra när vi båda gått hemma så det lär nog lugna ner sig på den fronten.. Bara resten kvar sen..

Förhoppningsvis somnar jag ovaggad när jag kommer hem och sover som en stock tills klockan ringer.. Skulle behöva det verkligen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar