tisdag 1 februari 2011

Jobbdags igen då...

Tider går fort när man har roligt och helgen var rolig och alldeles för kort.. Kan ju inte påstå att något vettigt blev gjort, men det kan jag göra sen..
Numera ska jag väl inte muttra om att det är tråkigt ibland att jobba, jag har ju iallafall ett.. När det händer något i ens omedelbara närhet så blir man lite ödmjuk och får vara glad för det man har även fast det ibland känns lite motigt..
Lugnt och skönt på jobbet så jag får tiden att gå genom att göra lite nytta, facebook:a, sticka lite socka och spela tramsiga spel..

Hade tidigare idag ett trivsamt telefonsamtal som fick iallafall ett litet lugnt att lägga sig inom mig.. Känns bra.. Annars kändes den här dagen inte som en bra dag när den började men det blev lite bättre sen..

Nu hem till sängen och sen en natts jobb till..

Glass-ur-skål var inte alls samma sak..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar