fredag 7 januari 2011

I did it again...

Vad fan är det för fel på mig egentligen.. Nu har jag farit fram som en "terrorbombare" IGEN.. Varför kan jag inte bara hålla käften och låta det gå lite tid?? Bråttom, bråttom, hela tiden.. Nu sitter jag här och mår värre än någonsin över mitt rabiata beteende med en klump i halsen och ont i magen.. Kan inte äta vill bara gråta och backa bandet.. Men det kan jag inte göra.. Varför göööör jag såhär när jag vet hur det blir?? Nu behövs ännu mera tid om ens det hjälper den här gången.. Jag sabbar alla chanser för mig själv.. Det är ju nåt helt annat än det här som jag vill och längtar efter..

Men i ett tidigare inlägg har jag skrivit att nu ligger locket på.. Gör det tydligen inte alls det.. Försöker lura mig själv bara..
Hursomhelst, har det nya året varit helt värdelöst för min del.. Nu kan det knappast bli sämre.. Eller??

Dagens visdomsord:
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara längre tid!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar