tisdag 11 januari 2011

Är det inte det ena så.....

...är det det andra...

Har nästan sovit bort 2 dagar.. Mådde lite risigt, allmänt trött som om all energi tagit slut och luften gått ur.. Drabbades då av "latmasken" som satte sig i korsryggen.. Inge skönt kan jag säga..
När jag sen ska iväg till jobbet och i sista sekunden tar på mig brallorna så smäller det till i ryggen.. Inte mycket göra åt det utan bara bita ihop och ge sig iväg.. På vägen slank jag in på Pressbyrån och köpte cigg och en sån här att trösta mig med:

Inte alls dum kan jag säga.. Med krämig saltlakrits gucka i.. Mums!!

2 kommentarer:

  1. Åååh .... krämig saltlakritsgucka lät gott :-). Hoppas att det inte blev så allvarligt med ryggen.

    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Mamma och laktris..vad mer kan man säga om saken:)

    SvaraRadera