lördag 1 januari 2011

Nytt och bättre år??? Ja tack!!!

Nu har den här grytan kokat klart, så på med locket och stänga av plattan..
Utrensat och avstängt..




Men det svider.. Mycket..







Nu får jag spara det i mitt hjärta, där det skulle stannat från början.. Jag kommer sörja, länge, det som var eller det som kunde ha blivit, men som av olika anledningar inte blev..

Nyårslöften:
Blir det inga här, jag håller dom ändå inte så det är ingen idé.. Sluta röka ska jag göra någon gång under året iallafall.. Men just nu så känns det inte som att det kommer funka.. Känns ju lite surt att jag höll upp i över 2 månader i höstas och började igen när jag upptäckte att dom funkar som "Valium".. En besvikelse iallafall att börja igen när jag tyckte att det gick så bra.. Finns nog lite annat som jag skulle behöva göra något åt, men en sak i taget..

Jag tänkter iallafall ha så roligt som det bara går och hoppas på att några önskningar går i uppfyllelse under året och att jag lyckas göra något rätt.. Kan väl inte vara för mycket begärt tycker jag.. Lite för mycket motgångar förra året..

Dagens visdomsord..
There comes a time when you have to choose between turning the page and closing the book...

2 kommentarer:

  1. lite gladare kan du också bli:D ja du va så duktig.. synd du gick tillbaka op rökte igen

    SvaraRadera
  2. Ja, det var mycket som blev fel ett tag.. :-(

    SvaraRadera