lördag 5 februari 2011

Ledig lööörda...

Vad ska man då hitta på tro?? När jag är ledig HELA dagen och natten?? Enligt "Phrases" få facebook ska jag iallafall få mig ett ligg och en orgasm som jag sent ska glömma.. Det vore ju inte en dag försent om man säger så..

Natten har varit lugn och jag har roat mig med att nätshoppa..

Blev en Pianosvartblank/Pianoblanksvart perkolatar..


Det säger fler att jag MÅSTE ha så jag kan fixa RIKTIGT kaffe.. Kokkaffe ska det minsann vara oxå.. Vaerre för fel på mitt snabbkaffe?? Ingen har klagat medan de slurpat i sig kopp efter kopp iallafall..





Sen vart det 2 tröjor från USA där frakten gick på lika mycket som tröjorna kostade.. Men det var iallafall kul att shoppa..

Nu hem och snabbsova, sen får vi se!!

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar