måndag 7 februari 2011

Såhär kan jag ju inte hålla på..

Orkar inte med dom här "formsvackorna" som envisas med att komma lite nu och då..
Vet inte hur jag ska komma ur det riktigt.. Behöver en rejäl morot nu alltså..
Får försöka grunna på vad det skulle kunna vara.. Hur ska jag göra??

Nummer 1:

  • är iallafall att det finns en person som jag DEFINITIVT inte ska prata med just nu..

Helst skulle jag vilja vara gjort av teflonbelagd sten eller nåt.. Men det ÄR jag ju inte..

Var ska jag hitta styrkan att gå vidare?? Inte glömma andas??

2 kommentarer:

  1. Du vet vad som behöver göras och för att orka det så tar du hjälp av dina vänner. Capish!

    Någon teflonbelagd Tuulis vill vi inte alls ha bara en som är lite bättre "grundad".

    Kramen på dig <3!

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet ju det..

    Glad att ni finns och muntrar upp mig stup i kvarten..

    SvaraRadera