tisdag 29 mars 2011

Lååång natt..

En lååång natt verkar det bli.. Helt tyst i huset och jag ska jobba till kl 8.. Trötta kollegans sovklocka har ringt för länge sen så nu snarkas det på.. Tur att Facebook finns så jag kan roa mig lite där med blandat trams!!










Helgen blev inte som jag tänkt mig heller.. Men det blir det ju inte alltid.. Hade tänkt gå ut en sväng framåt kvällen, men fick istället oväntat besök.. Mycket rödvin och trevligt prat blev det till framåt småtimmarna.. Inte fel det heller, men att vakna på söndag morgon sen var inte roligt.. Missade bästa Tess "Öppet Hus" på hennes Lerhyddan bara för därför..

Sen har jag roat mig med att shoppa lite på nätet, fast jag knappt har några pengar efter sjukskrivningen.. Men fick för mig att jag skulle göra smycken i svart och brons så jag inhandlade lite grejor till det.. Blev både från Sverige och Kina.. Ett par gummistövlar blev det oxå.. Det har jag inte ägt på år och dar, men tänkte det kunde vara bra att ha när jag, eller dotter, är ute med hunden och det är plaskiplötinen ute.. Så vi ska dela på dom.. Coola va???

Dags för lite te och en skorpa att knapra på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar