torsdag 24 mars 2011

Back in business...

Kan man kanske kalla det för.. Har iallafall börjat jobba igen efter en ca 6 veckor lång sjukskrivning.. Den har "kostat" mig en hel del.. Men nu mår jag bra.. Fortfarande så saknar jag ibland jättemycket, men det gör inte lika ont och det kommer inte lika ofta..
Hoppas gör jag fortfarande, men jag måste ju leva mitt liv ändå.. Aldrig mer, att jag låter mig sjunka så djupt som jag gjorde..
Snart kommer min bästa Malin tillbaka till jobbet oxå och det blir ett rejält lyft vill jag lova.. Men den som väntade på något gott väntade alldeles för länge.. Som alltid!!!

Det finns många fina människor i min omgivning som jag har att tacka för mycket.. När de höll mig i nackskinnet.. Hoppas jag någon gång kan ge något tillbaka.. ♥

Ska försöka "kladda" av mig här lite nu och då oxå..
Snart, snart får jag åka hem och sova.. Jättetrött nu efter att i flera veckor gått och lagt mig tidigt och sovit i åtta timmar i sträck.. Men det var välbehövligt efter de månaderna..

Dagens ord:
Om du inte kan ta mig när jag är som sämst, då är du inte värd mig när jag är som bäst.

2 kommentarer:

  1. Skönt att se att du är på G igen. Här har det snurrat fort som satan i ett par veckor. Jag är ledsen att jag inte har hört av mig. Börjar bli stressad av det här med jobbet.

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har fattat att det är lite mycket av både det ena och andra.. ;-) Men vi ses när vi gör det..

    Ha det bäst så länge..

    Kramen!! ♥

    SvaraRadera