tisdag 28 december 2010

Jobbelijobbar...

Lugn och seg natt på jobbet och då står såklart klockan stilla oxå..Skulle vara lite hälsosam och dricka grönt te.. Drakens te, hette det, luktade, såg ut och smakade som gammalt hö.. Kan ju inte vara bra dricka sånt heller..
Ledig sen 3 nätter..
Imorgon kväll blir det nog M.. Hoppas jag iallafall.. Men innan det måste det handlas, städas och tvättas.. Och naturligtvis sovas lite oxå..

Fick ett sms idag som gjorde mig lite glad.. Att det räcker med så lite för att ett lugn ska lägga sig i hjärtat en stund och jag kan fortsätta vänta i lugn och ro ett tag till.. Något som jag för övrigt sakta men säkert håller på att lära mig nu utan att gå i småatomer hela tiden.. Tålamod är ju inte min starka sida precis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar