onsdag 22 december 2010

Året som gått... Eller vad jag nu ska kalla det för...

Ja nu är det här året snart slut och jag försöker tänka tillbaka på vad som hänt.. En del som hänt känns helt overkligt, speciellt slutet på sommaren.. Har det varit ett bra eller dåligt år??

Både och faktiskt.. Jag har upplevt både det bästa jag varit med om och det värsta jag varit med om.. Jag har upplevt himlastormande känslor som jag inte trodde fanns.. Men allt gick så fort och kändes FÖR mycket, så jag klarade inte av det och strulade bort allting.. Jag krossade allt.. Allt det som var det bästa som hänt mig och kanske kunde blivit nåt bra.. Det som jag nu har kvar är ett hjärta som gör ont och svider och en stor sorg över hur jag kunde vara så DUM.. Jag önskar jag kunde få iallafall en del av det tillbaka, men tror inte att det går..






Snor bitar ur "Lars Winnerbäcks - Kom änglar" Så här är det!!

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna

...

Så kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat

...

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt

Men den vackraste stunden i livet var den när du kom...

Dagens citat:
Love never dies, if it does it was never love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar