lördag 25 december 2010

At last...

♫♫♪ * At last, my love has come along, my lonely days are over, and life is like a song * ♪♫♪♪

Nu var det kanske inte just det som jag menade utan, at laaaaast, har jag jobbat sista natten för den här lååånga veckan.. Om det är skönt eller?? Kan du hoppa upp och sätta dig på att det är.. Ikväll vill jag ut och ta några kalla i goda vänners lag.. Vem vill följa med??

Annars har det varit en bra arbetsvecka.. Julafton är ju för många väldigt ångestfylld där massor med tankar och funderingar kommer fram. Även om man försöker tänka att det är en vanlig fredag så påminner vårt undermedvetna om att det inte alls är så.. Så mycket pratande har det varit nätterna igenom.. Både trevligt prat och jobbigt..

Heder oxå till tjejerna på .. Jul till flera som för, jag tror, femte året i rad jobbat hårt med att "tigga" ihop saker för att göra jättefina julklappar till hemlösa.. Kanonfina och användbara saker i paketen var det verkligen.. Dom är värda guld!! ♥
Hasar mig hem och sover några timmar..

1 kommentar: