onsdag 10 mars 2010

Ditten och datten och nostalgi till middag..


Frågade dotter vad hon ville ha till middag idag. Hon vill ha kassler med ananas i ugnen och så blev det. Kommer inte ihåg när vi åt det senast. Supergott blev det iallafall.Tog i lite sambal i grädden så det blev lite drag i den.

För övrigt så vaknade jag i morse med värsta "skallebanken". Tog 2 Alvedon och sov vidare. Vaknade lite senare med samma bank, så det var bara att ringa till jobbet och sjukskriva sig. Typiskt när vi skulle ha APT möte idag som jag gärna velat vara med på. Men, men det blir ju som det blir ibland.

Har lagt ut nya auktioner på Tradera ikväll. Fick ju hem mina nya fina Turkospärlor från Kina häromdagen så nu säljer jag en del av dom och lite annat.

Imorgon ska vi städa vidare. Enda nackdelen med solen är att man ser allt damm överallt. Hunden har börjat håra och massa grus drar med med sig in. Tog den sista dammsugarpåsen så jag fick beställa nya. Vad gjorde jag utan dammsugarpasar.nu. Min dammsugare är så gammal så den är väl gjord i flinta och påsar har jag inte hittat någon annanstans iallafall. Passade på att köpa nya mirakeltrasor och små lila kulor som man skulle suga upp i dammsugaren så nu doftar det lavendel istället för damm och blött hundhår när man dammsuger.

Nu blir det lite TV tittande och en kopp te eller två.

Sen natti natti.

Tjingeling

1 kommentar:

  1. Hahaha.. jaa.. jobbigt att städa vidare imorgon..putsa fönster måste vi göra också:) jaa maträtten va verkligen god.. smakade sött, chili, lite vitlök o sånt..mumsigt mumsigt

    SvaraRadera