tisdag 23 mars 2010

50 år har man då fyllt..



Jaha, så har jag då fyllt 50. I fredags. Halvvägs till att dras på en skottkärra fram. Inte för att det känns som någon större skillnad från 49. Väntar fortfarande på ålderskrisen men det verkar som om många andra krisar ÅT mig.

Kul fest blev det iallafall på våran "bypub". Som mina goa vänner hade ordnat. Många var där och Ami hade gjort TVÅ kanonfina och supergoda smörgåstårtor.



På söndagen kom Syrran & Co på besök och då fick jag ännu mera saker. Bl a en resa till London i maj. JIIIIHAA.....

Syster P ska med såklart. Ska verkligen bli skitkul. Har ju inte varit där tidigare heller.


Hade tänkt bjuda på en supergod fisksoppa som jag gjort flera gånger. Men då var minsann receptet på vift. Eftersom jag har Alzheimer light så kom ju inte jag ihåg vad jag brukade ha i den. Senare på kvällen rensade jag ur min väska och DÄR LÅG DET. Asså, brukar man bära runt på recept bara sådär? Fick bjuda på en annan fisksoppa/gryta. Den blev ju OK, men inte samma sak ändå.
















Nä, nu ska jag jobba lite. Tjingeling på ett tag..

1 kommentar:

  1. offavvaaaaa vrf hade du recept i din väska?hahahaah ja soppan va god i söndags men den förra va godare!:D:DD:D:d

    SvaraRadera