måndag 21 september 2009

Jobbhelgen snart över..


Ja, så var den här jobbhelgen snart över.
Ganska trivsamt har det varit men en hel del att göra ändå.Hade ju tänkt få lite skrivet här. Några roliga historier och iallafall receptet på en jättegod räkgryta, men tiden ville inte riktigt räcka till det.

Har beställt flera strängar med pärlor som jag hoppas kommer den här veckan. Troligtvis gör dom inte det men man får väl vara lite optimist. Kanonfina halvädelstenar som heter "Green Lace Stone". Lägger ut en bild sen när jag fått dom och gjort något av dom.

Snart dags för sista rycket och sen hem och natti natti.

Det här måste ju ändå vara nätets tråkigaste blogg.

Eller???

Tycker för övrigt att det fortfarande är konstig reklam på min bloggsida. Trodde ju att reklam skulle handla om det som skrivs i bloggen och mig veterligen har jag inte skrivit vare sig om bantning, snarkning eller jobba hemma. Läser den mellan raderna och hittar på själv vad som står där eller??

Dagens citat:

TV är det enda sömnpiller man tar genom ögonen. (Vittorio de Sica)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar