tisdag 7 juni 2011

Jag känner mig lycklig!!!

Utan att något speciellt har hänt känner jag mig lyckligt!! Jag tänker inte försöka analysera varför utan bara suga i mig och njuta..
Nu ska jag jobba 4 nätter på raken och det brukar jag ju inte ropa "jippi" över, men det gör inget det heller..

Man kan förlora även om man gjort precis allt rätt..

Jag gjorde nästan ingenting rätt och förlorade såklart.. Visste jag att jag skulle förlora och gjorde allt fel för att ha det att skylla på?? Inte mycket jag kan göra åt saken nu iallafall, så det är väl bara gilla läget och traskade vidare och se glad ut..

En dyrköpt erfarenhet rikare, som jag förhoppningsvis inte gör om.. Gropen är igengrävd och jag har fast mark under fötterna.. Några "energitjuvar" bortsorterade.. Kan inte bli så mycket bättre va??

"It Ain't Over 'til It's Over"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar